Dag 10: Terme Tuhelj (rustdag)

29 juli 2023 - Dubrovcan, Kroatië

Vandaag geen wekker en niks op de planning. We zijn 8.30 wakker en lopen een rondje, halen even brood en bakkie koffie in het zonnetje. Ook vakantie. Rond 10 uur rollen er nog 2 kids uit bed. Begint nu toch wel warm te worden in de caravan 😂

Na het ontbijt gaan we richting zwembad. Proberen een bedje te vinden met wat schaduw want het is warm. We vinden 4 bedden met een beetje schaduw maar wel aan de goede kant. Er komt alleen maar meer schaduw. Tussendoor even plonzen. Het is een stuk drukker dan gisteren in het zwembad. Ook op de camping is het drukker maar het is nog steeds niet vol.

Tussendoor even lunchen bij de caravan om ons dan weer te installeren met boek op een bedje. Zwaar zo😉

Ook vanavond gaat de bbq aan. Het weer is prima. We zitten tot 20 uur in bikini. Na een heerlijke douche (is hier echt top sanitair) gaan we naar het camping feest. Vanavond is er bij het zwembad een groot feest ter ere van het 20 jarig bestaan van het resort. De camping zit bij een welness hotel en appartementen. Zijn hier wel meer Therme resorts. Camping oogt heel nieuw, die hebben ze pas aangelegd.

We staan echt verbaasd van de omvang. Dit is echt een mega feest. Een paar duizend mensen zijn aan het eten en feesten. Bij het podium zijn staanplaatsen en daar is het heel erg druk. Op een ander stuk is er van alles voor kinderen. Dit is niet zomaar een feestje. Rond 20 uur is het feest geopend door een soort van fanfare. Hierna speelt tot 22 uur een bandje. Van 22 uur tot 23 uur is er een DJ..en rond 23 uur begint een zangeres. Het zegt ons niets maar er zijn heel veel mensen aan het meezingen en juichen. Iets bekends voor hen????

Rond 23.45 uur vinden we het mooi geweest. We gaan terug naar de caravan. Proberen te slapen. Benieuwd hoelang het feestje nog gaat duren.....

Morgen willen we naar Zagreb gaan. Hij voorspelt helaas wel regen. We gaan wederom geen wekker zetten en kijken wel wat het weer doet. Eerst maar eens even lekker naar ons mandje.

1. Chantal:
    30 juli 2023
    Fijn dat jullie het zo lekker hebben! Wauw! Dat sanitair! Hoop dat de regen meevalt vandaag!
    Groetjes