Dag 16: Aankomst Amsterdam, The End

8 mei 2022 - Gilze, Nederland

We komen uiteindelijk 30 minuten later aan in Amsterdam. Ach... We zijn bijna thuis.

Weer een flinke rij voor de douane maar we kunnen gebruik maken van de zelfscan. Is alleen voor mensen met een paspoort en 16 jaar en ouder. Dat gaat wel vlot. Dan naar de bagage. We moeten even wachten maar dan komen onze tassen en koffers. Quincy en ChloΓ« hebben lekker opvallende tassen en wij hebben ieder een flinke sticker op onze koffer. Valt ook op.

Nog even een stop voor wat te eten en drinken. In het vliegtuig was het niet zo. En dan weer met de bus naar P3. Ons raceje-race (lees de bus van Rini) staat er nog en dan is het echt klaar. Nog een uurtje en dan zijn we thuis.

Het was een heel avontuur. Zo'n 4 jaar niet echt een grote reis kunnen maken vanwege corona. De ontmoeting met Mark en Myriam was echt heel leuk en fijn. De Nigara Falls overweldigend. Algonquin Park een avontuur, de Moos (Eland) een hoogtepunt, Tadoussac pittoreske, de Belugga en Walvis echt zo tof. Ook de Grand Falls en Bay of Fundy hadden me niet willen missen. En dan hebben we nog allerlei dingen gemist. We moesten keuzes maken.......

Bedankt voor het volgen van onze reis en alle leuke reacties. Tot de volgende keer!

En wat denk je..... 2 weken mooi weer terwijl in Canada zitten, we komen in Gilze aan en ........ πŸŒ§οΈπŸ’§πŸŒ§οΈπŸ’§ Zaten midden in die flinke bui. Konden we even acclimatiseren πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚