Dag 3: Praha (Praag)

22 juli 2023 - Sedlec, Tsjechië

Na een wederom koele nacht, kunnen we weer in het zonnetje ontbijten. Rond 9 uur nemen we afscheid van Fredo (de camping hond) en de enige enthousiasteling. Baasjes blijven chagrijnig.

Het is 135 km maar dan wel 2 uur rijden. Het eerste stuk is weer door het Nationaal Park. Echt mooi. Zeker de moeite waard en we gaan nog een keer terug.

Rond 11 uur komen we aan bij Camp Busek, een camping net buiten Praag maar met een goede busverbinding. We worden vriendelijk begroet door de eigenaar. Was ook wel nodig na de schok van de receptie. Kijk vooral goed op de foto 😱

Schijnbaar wordt er al een paar dagen gesproken over de grote caravan uit Nederland waar speciaal een grote plek voor vrij is gehouden. Dat zijn wij dus..... Nou hebben we inderdaad geen kleine caravan. Maar mega groot.... We komen echt grotere tegen, laat staan campers.

Binnen 30 minuten zijn we weer volledig geïnstalleerd. De routine begint alweer te komen. Vandaag hebben we een relaxte dag gepland. We gaan boodschappen doen en even naar de Decathlon. Wandelschoenen van Chloë hebben het begeven 😏 Tegenover de Decathlon zit een Lidl dus dat is makkelijk.

Na de lunch pakken we een boekje. Rini en de meiden gaan ook even zwemmen. Ik houd het bij een boekje en een dutje😁

We willen jullie ook ons grandioos sanitair niet onthouden. Kijk vooral even naar de foto's. Iets bijzonders 😂😂😂

Zojuist de douche uitgeprobeerd. Een ervaring op zich. De gordijntjes van 3 douches (ja, je leest het goed gordijntjes) zijn te kort en hangen houtje touwtje. Een gordijn is wel passend maar heeft 2 grote gaten. Toen ik bukte in de douche, had iedereen vast een mooi uitzicht 😱 En uiteraard zag ik dat toen pas..... Afdrogen in het hokje was ook een hele uitdaging. En het leed was toch al geleden dus me maar buiten het hokje afgedroogd en aangekleed 😂😂😂 Gelukkig zijn we alle vier niet preuts..maar Quincy zei al wel dit is de camping waar ik het minste ga douchen.... We zullen zien!

Fijne avond allemaal en groetjes vanuit Praag.