Nog 5 dagen te gaan:

14 juli 2023 - Gilze, Nederland

Welkom op onze reisblog!

We gaan er hopelijk weer een mooie reis van maken.

Vandaag vooral besteed aan het verder uitzoeken van de plannen, eerste 2 campings geboekt. Alvast wat boodschappen...

Het plan is om te starten in Bohemen Zwitserland. Nee, niet in Zwitserland maar Tjechie. Logisch toch😬

Dit is een groot Natuurpark op de grens van Duitsland en Tsjechië.

Dan op naar Praag.

Vanuit Praag willen we naar Slovenië gaan. Ergens in de buurt van Ljubljana. We verbleven al een keer in Bled en twijfelen of we weer in Bled gaan overnachten of toch iets verder door.

Na Bled rijden we door naar Zagreb en dan vooral de Plivitsch Meren. Lang geleden geweest. Zeer benieuwd.

Vanuit Zagreb gaat de reis omlaag richting kustgebied richting Split. Het verste puntje van deze reis. (We begonnen mega ambitieus met reizen van Nederland naar Griekenland en dan over Italië retour. Dat gaan we ooit nog doen als we meer tijd hebben.....). Ook hebben we nu Dubrovnik geschrapt van ons lijstje. Echt jammer maar we moeten keuzes maken. En een dagje boekje, plonsje en weer een boekje is ook lekker.

Vanuit Split gaan we de kust volgen richting Zadar - Rijeka -Porec.

Vanuit Porec rijden we Italië in. We willen nog even stoppen in Noord Italië voordat we via Oostenrijk -Duitsland weer terug gaan. Eigenlijk nog geen idee waar we gaan stoppen. Tips zijn welkom😃

Morgen alles even nalopen in onze reishut. Bedjes opdekken, koelkast aan, nood voorraad mee (toch echt die hagelslag, pindakaas, kaas en koffie die we niet kunnen missen 😂)

1. Anita:
    17 juli 2023