spookdouche

3 augustus 2015 - Bergen, Noorwegen

Deze kleine update willen we jullie niet onthouden. Het sanitair is de afgelopen anderhalve week heel wisselend geweest. Van mega luxe tot primitief. Heerlijk warm tot zeer lauw. Maar vandaag spande de kroon.
Hebben we spooktunnels gehad, net een donkere grot met af en toe een lampje, spookafdalingen (zie het verhaal van dag 11), een spookachtige eigenaresse die gelukkig heel aardig bleek te zijn, dit was een heel ander verhaal. Het sanitair zit al aan de andere kant van de weg, dus eigenlijk net buiten de camping, de 2 douchehokken zijn niet meer dan inbouwkasten met een sproeikop. Het hok is bloedheet zonder ventilatie en rioollucht met zweetlucht en doucheschuim vullen de ruimte (blhhhhhh). Gelukkig was het water wel warm en de verlichting slecht zodat we niet te veel viezigheid konden ontdekken. Snel haren gewassen en meteen weer uit het griezelhok.
Rini vond de douche schijnbaar niet voldoende. Hij vult net het water hij in de caravan en krijgt nog een douche na, koud deze keer:)
Onze buurvrouw op de camping kon er wel mee lachen.......

Welterusten alvast. Wij gaan nog even genieten van het lekkere weer en lange licht. Gaat pas tegen 23 uur schemeren.

1. Mart Gosens:
    3 augustus 2015
    geniet er mar van
    dan witte hoe det vruger was
    de volgende keer een teltje meenemen
    kan wel heel gezellig zeen