Rini met de meiden naar Preikestolen

10 augustus 2015 - Hokksund, Noorwegen

Zaterdag hebben we een auto gehuurd om de spullen vanuit de bus naar de camping te vervoeren. Om meteen te profiteren van het vervoer, besluit Rini om naar preikestolen te gaan, een rotsplateau wat vaak op foto's staat en waar we onderweg naartoe waren toen de auto het begaf.
Ik blijft op de camping. Ik heb ontzettende hoogtevrees en mogelijk moet er iets worden geregeld of komt de auto toch eerder.

Rini en de meiden moeten eerst 65 kilometer slingeren. Ze doen er 2,5 uur over..... dan is het de tocht omhoog van 4 kilometer. 2 uur lopen en het weer is eindelijk gunstig, zonnig maar dan ook meteen warm.
Maar het gaat goed en na 2 uur en 15minuten lopen, bbereiken ze de top. Ik ben trots op ze!
Na wat rusten en eten, begint de afdaling. Deze is ook weer 2 uur lopen en dan 2,5 uur terug met de auto.
moe maar voldaan komen ze terug op de camping. In een schone caravan en schoon bed, en een lekker prakkie staat klaar.