Goed nieuws!

10 augustus 2015 - Hokksund, Noorwegen

Vanochtend om 11.30 was Henk er met onze auto. Tot onze grote verbazing kwam er een volvo de camping op gereden met daarin Henk. Hij was zaterdagochtend in Nederland vertrokken en had er 1600 kilometer opzitten. ....
Maar mijn vraag was meteen, hoe moet je terug. Dat wist hij niet. Hij ging wel iets regelen bij de receptie en keek toen goed rond. Tja, waar is die. NOU Henk, die is er geen. Dan ging hij wel naar het dorp om iets te regelen. Hij ging met openbaar vervoer terug naar Oslo. En dan met het vliegtuig terug. Maar hij was al minder positief nadat we hem in het dorpje hadden afgezet. Voelde met behoorlijk opgelaten om hem daar zo achter te laten.
Leuk baantje als je gepensioneerd bent, zei hij nog. Dus opa's als je nog iets avontuurlijks zoekt als bijbaan.
Terug op de camping alles in de auto gedaan, caravan erachter en weg hier. We konden om 12.45 vertrekken.
We zijn tot 19.30 doorgereden en hebben er 350 kilometer opzitten. Morgen de rest. En dan woensdag terugkomen naar huis.
We zitten nu op een super camping. Leuke speeltuin, gezellig restaurant en super sanitair. Maar het is nu maar voor 1 nachtje. We hopen morgen Fredrikstad te bereiken. Daar wat eten en de laatste kronen opmaken. Onze voorraad is ook op :)

1. Mart Gosens:
    10 augustus 2015
    hopelijk hebben jullie morgen
    nog een leuke dag om de vacantie
    nog een beetje op te vrolijken
    we zien jullie weer graag verschijnen