Nog maar 3 dagen te gaan.....

16 april 2018 - Gilze, Nederland

Ja... en dan komen de vakantie kriebels. Vanavond begonnen met het verzamelen van alle vakantiemeuk. Gaat dit wel passen in de koffers????
De meiden zijn nu al ontevreden over de grote van hun tas 😀

Afgelopen vrijdag nog even grote stress. Blijkbaar kun je niet meer ter plekke een pas kopen voor de Nationale Parken. Moet je online bestellen, bij voorkeur 45 dagen voor vertrek... oeps, die had ik toch even gemist in alle info.
Gelukkig was er ook nog een alternatief. Een tijdelijke pas die per mail wordt verstuurd. Waar zouden we zijn zonder alle digitale middelen. Probleem opgelost, check.

De komende dagen nog werken, naar school en dan s avonds nog de laatste dingen inpakken, testen van alle camera's, fototoestellen, routeplanner, tablets en ereaders.
En dan vrijdag het feest beginnen. We willen rond 16 uur naar Amsterdam vertrekken, hopelijk ruim de tijd, voor onze vlucht van 21.45 van Amsterdam naar Dubai. In Dubai hebben we een wachttijd van 3 uur en vliegen dan om 10.30 naar Kaapstad. Daar komen we om 18.00 uur aan.
Op het vliegveld willen we geld pinnen, een Zuid-Afrikaanse telefoonkaart scoren en dan de shuttle zoeken naar ons hotel. We slapen de eerste 3 dagen in Best Western Cape Suites Hotel. Midden in het centrum tussen het VA Waterfront en de Tafelberg.
Nu nog even een klein verzoekje aan de weergoden, even uitstel van regen op zondag. 15 jaar geleden konden we niet naar de Tafelberg vanwege het slechte weer, nu toch hopelijk wel.

1. Yvonne:
    16 april 2018
    Succes met de voorbereidingen, goede reis en veel plezier. We zullen de verhalen zeker lezen.
  2. Jolanda Hueben:
    17 april 2018
    Heel veel plezier en mooie belevenissen met elkaar.
  3. Cindy Raaijmakers:
    17 april 2018
    Hee Claudia!
    Heel veel plezier met je man en je dametjes. Ik ga jullie zeker volgen.
    Geniet ervan!!!
    😘
  4. Jolanda Molenkamp:
    18 april 2018
    Heel veel plezier en lezen gaan we zeker