Helaas, het zit erop. We gaan weer naar huis.

11 mei 2018 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Best wel moe maar zo voldaan van de mooie reis staan we op het vliegveld van Johannesburg. Nog 30 minuten en dan kunnen we inchecken. De reis vanuit Sabie naar Johannesburg was saai maar goed te reizen. We zijn om 10 uur vertrokken en om 14 uur bij Bobo. Lang leven navigatie.
Met 30 minuten is alles afgehandeld en alles is in orde. De borg van 800 rand (55 euro) krijgen we nog niet meteen terug. Deze houden ze een maand vast voor eventuele bekeuring en tolgeld.
Na wat wachten komt er keurig een auto van bobo die ons naar het vliegveld brengt. Het gaat allemaal voortvarend.
We hebben nog 250 rand (17 euro). Kunnen we nog even flink shoppen (hahahahaha). Ik denk dat we vanavond wel slapen. De vlucht is 8.15 klokuren naar Dubai. Dan een overstap van 1.50 klokuren en een vlucht van 6 klokuren naar Amsterdam. Nu we toch gaan, laat de reis maar opschieten. Ondanks dat we al 3 weken hebben gehad, wat een luxe, hadden we best nog een weekje willen blijven. Al was het om uit te rusten. See you all soon in the Netherlands!!!

1. Merel:
    11 mei 2018