Dag 25: Dagje Porec (soort van dan hè)

13 augustus 2023 - Funtana, Kroatië

Vanochtend wederom een relaxte opstart. We hebben even vakantie 😉

Eind van de ochtend rijden we richting Porec. We halen wat lekkers in de supermarkt want we gaan richting de camping van Wil, Chantal, Lisa, Roy en Sem. Ze zijn gisteren aangekomen in Kroatië en staan 15 minuten verderop..alleen denken zij dat wij in Pula zijn😬😬😬

Gelukkig kunnen we tussen alle stacaravans de goede vinden (oké, via via wisten we waar ze staan en kregen we ook nog een routebeschrijving). Eenmaal aangekomen bij de veranda..... Leeg! Zouden ze dan toch weg zijn 🫣😱

Vlak voordat we arriveren stuurt Chantal nog een berichtje om iets af te spreken voor de avond. Maar dat kan ze ook vanuit het strand of het zwembad hebben gedaan. Rini houdt zijn gezicht maar eens voor het raam en plots is er een reactie. Ze zijn gelukkig bij de caravan en verrast.

Een aangename middag volgt met lummelen aan zee. Ja, lummelen op het strand en lummelen in zee 😂😂 Ik vond duidelijk de vrouwen een sterker team dan de mannen💪💪💪 Maar 1 geblesseerde in de vorm van Lisa. Een flinke kras op haar onderbeen. Helaas was de prijs voor de heren minder aangenaam. 2 geschaafde knieën en 2 geblesseerde voeten (stekel van een zeeegel en we hadden nog wel waterschoenen aan 😱)

Na wat aangename en ook warme uren aan zee, mogen de oudjes terug naar de caravan. Lekker in de schaduw op de veranda hangen terwijl de kids blijven liggen in de zon of dobberen op zee. Een beetje rood (de nieuwkomers ) en nog verder bruin (kleine oempa loempa's) komen in het begin van de avond ook de kids moe en voldaan van het strand. Ze hebben het goed vol gehouden. We halen nog wat lekkere pizza's en frietjes met kippenvleugels en spareribs om de avond af te sluiten en besluiten dan om terug te gaan richting onze eigen camping. Helaas is het geen 15 minuten maar 45 minuten terug omdat we 30 minuten stil staan vanwege een ongeluk. Gelukkig kunnen we nog net de camping oprijden.

Morgenochtend gaan we naar Rovinj. In de avond gaan we nog iets leuks doen. Maar meer daarover morgen.

Eindconclusie: ja, Wil, Chantal, Lisa, Roy en Sem jullie hebben het zover geschopt dat je nu ook in de reisblog staat 😉

Bedankt voor de gezellige dag en we kunnen het iedereen aanraden om ze een dagje te bezoeken 😂😂😂🫣

1. Chantal:
    14 augustus 2023
    Haha we voelen ons vereerd! Maar wat was het een ontzettende leuke en gezellige dag! Jullie super bedankt!!!
  2. Rini, Claudia, Quincy en Chloë:
    14 augustus 2023