Dag 24: zwembaddag

12 augustus 2023 - Funtana, Kroatië

Vandaag staat er helemaal niets op het programma. Rond 8.15 ben ik wakker en kan al meteen mijn bikini aan. Heerlijk! Eerst een kopje koffie in het zonnetje. Mannetje lief is al een rondje lopen en neemt de broodjes mee.

De meiden snurken nog even verder maar om 9.30 uur komen ook zij uit bed. Ontbijt time en we hoeven nergens heen dus we kunnen er lekker lang over doen.

Na het ontbijt gaan de meiden naar zee. Die willen Henk zijn rondje laten dobberen en snorkelen,  nieuwe hobby. Rini en ik gaan naar het zwembad. We 'kopen' een ligbedje voor een dag. Eigenlijk absurd dat je ook nog voor een ligbedje moet betalen. Aan de andere kant is het nu heerlijk rustig en hebben de de hele dag gegarandeerd een ligbed waar we onze handoeken op mogen laten liggen😬

Tussendoor even plonzen, koud drankje, ereader. Wat een leven (voor 1 dag hè, morgen gaan we weer op verkenning). We liggen tot 18 uur aan het zwembad en ook de kids houden het goed vol.

Eenmaal terug een simpele salade, zoete aardappel in de folie en op de BBQ. Worstje erbij. Lekker hoor! Life is good ☀️☀️