Dag 9 (28 dec): Thuis

28 december 2019 - Gilze, Nederland

Vanochtend weer vroeg uit de veren. Om 6 uur gaat de wekker en eigenlijk willen we nog wel even verder knorren. We hebben prima geslapen, geen last gehad van de golven. Iedereen heeft het diner binnen gehouden😁

Om 6.30 schuiven we aan voor het ontbijtbuffet. Nog steeds is het pikdonker buiten, wel jammer. Ook nu weer eieren met spek voor Rini, pannenkoek voor de kids en yoghurt voor mij. Er liggen weer een scala aan zoete broodjes. Kopje koffie erbij en jus voor de kids. Voelt toch nog als vakantie.

Om 8 uur meren we aan en al snel rijden we van de boot en dan is het echt voorbij. Nu nog de rit naar huis en dan zit de reis erop. Onderweg worden we getrakteerd op een prachtige zonsopgang. En we rijden de goede richting op. Om 18 uur zijn we thuis. Hadden we nu naar Hamburg of Hirthals gemoeten...... poehhhh, er stond vele uren file. Dan hadden we flink stress gehad om de boot nog te halen.

Wat is de week snel voorbij gegaan en wat hebben we veel gezien en gedaan..... Nog een paar dagen relaxen en dan is het oudjaar, nieuwjaar en is de vakantie voorbij.

Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes en tot de volgende trip😉