Ready voor vertrek

20 april 2018 - Schiphol, Nederland

Na een warme nacht, niet al te best geslapen, is het vandaag echt zover. We gaan naar Zuid-Afrika!!!!
De koffers zijn gepakt en laatste dingetjes gedaan. Even afscheid genomen van onze Beer, die logeert bij opa en oma, vertrekken we om 16 uur richting Amsterdam.
De hele dag is op de radio het bericht: drukte op de weg, drukte op Schiphol.....

Nog nooit zijn we zo vlot en voorspoedig naar Amsterdam gereden. File, wij hebben geen file gezien😀
Druk op Schiphol, waar dan? We komen aan op Lang Parkeren en kunnen meteen doorrijden. Er is verder niemand. Vrij vooraan vinden we een parkeerplek en lopen naar de bus. Wederom niemand. Uiteindelijk stapt er nog een gezin in.... is dat niet Dinand Woesthoff van Kane🤔
Jawel...gespot😂
Ook in de vertrekhal is het erg rustig. Het is intussen 17.50 en de balie van Emirates opent pas om 18. 30. Bakkie koffie maar!

Nog even schrikken we flink. Vlucht 150 naar Dubai, 4 uur vertraging. Dan missen we de aansluiting😱
Maar dat was gelukkig gisteren. Dus vingers crosst, we willen onze aansluiting niet missen!!!!