Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
314

Over ons

Ons gezin bestaat uit 4 personen, vader Rini (44), moeder Claudia (42) en de kids Quincy (12) en Chloë (12).

Dit jaar gaat een lang gekoesterde droom in vervulling. Na 15 jaar gaan we terug naar Zuid Afrika maar nu met onze kids. Dat die dit schooljaar met tweetalige onderwijs zijn begonnen en intussen behoorlijk goed Engels verstaan en spreken, heeft ook geholpen om de beslissing te nemen.

Over onze reis

We vertrekken 20 april 2018 en komen 12 mei terug. We reizen vanuit Kaapstad naar Johannesburg. We hebben er ontzettend zin in.

Intussen weten we een beetje wat ons staat te wachten om te reizen met de kids. Dit wordt onze 5e rondreis. In juli 2015 maakten we al een rondreis door Noorwegen  en Zweden, in december 2013 een rondreis naar Thailand en in april 2009 een camperreis door Amerika. Maar het begon in april 2007 met een camperreis door Canada.

Bezochte landen

Wij hebben 22 landen (10%) bezocht:

België, Bulgarije, Canada, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.